Blog

Bejelentkezés

Tibay Rózsa - ismertorvos.hu

2017. október 12., csütörtök

Újra élesztés- blog.2.0

Sziasztok!

Most néztem, hogy erről a blogról lassan 1 éve eltűntem. Tettem ezt azért, mert ki akartam próbálni másik lehetőséget, más felületeket és a gulgi nem szereti a duplikációt. Így hát innen eltűntem azonban ahogy barátnőmnek sem nekem sem vált be az a mód. Onnan lassan költözködöm ki mentem a dolgaim és jövök ide vissza HAZA. 

Dolgozom most is mint látszik...


Ezzel együtt pedig változások lesznek itt... azt hiszem nem csak szakmai blgom lesz a tanoda hanem kicsit személyes is.... megosztom veletek azt amivel éppen foglalkozom amit éppen magam is tanulok. A tanoda akkor jó ha azt, azt megalkotó maga is tanul, tapasztalatot szerez és cserél.
Az elmúlt egy év nem telt azonban események  nélkül.  Év elején megismerkedtem pár kedves és kevésbé kedves de egyformán agilis a hozzátáplálást ismerő vagy ismerni vágyó emberrel. Velük  kezdtünk el új utakra lépni, ötletelni és kitaláltuk, hogy kivel hogyan dolgozhatunk együtt. S kivel nem, pedig talán lehetne.. de sok minden múlik a másikon is. 
Így hát kicsit elfordultam a kedvenc témámtól a csecsemők és kisgyermekek étel allergiájától, vagy mégsem? Zsuzsival összefogtunk és magánvállalkozás  keretében megvalósításuk közös álmunk egy konferenciát kismamáknak szakemberekkel az őket nagyon érdeklő HOZZÁTÁPLÁLÁS témájában. Szakemberekkel dolgoztunk együtt és reméltük,hogy sok hasznos információval lettek gazdagabbak az anyukák és azok szakemberek akik eljöttek. 

Az Előkét előkészítendő  kapcsolatokat kerestünk,  sokféle emberekkel találkoztunk. Tanultuk a marketinget, a kommunikációt... sok újat amit korábban én sem csináltam még. 
 Antal Emesével való ismételt találkozónk és beszélgetésünk inspirálóan hatott rám. Emesével évek óta ismerjük egymást. A vele való beszélgetés meggyőzött arról, hogy jó az amit csinálok. Bár a kishitűségem még azért valahol megmaradt, de dolgozom azon, hogy elfogadjam van értéke értelme a munkámnak.  
Az előadók felkérése során megismertem új nézőpontokat, gondolatokat. Rájöttem, hogy vannak alternatívnak mondott irányok az életemben,melyekről továbbra sem akarok lemondani. Ezért jó,hogy jött az életembe egy kis spenót- Gacsó Anikótól és egy kis másfajta szakszerűségre törekvő tudatosság- Riczu Anikótól. De valójában az alternatív táplálkozás, a helyes vegetarianizmus, az egészségtudatosabb odafigyelés nem áll messze tőle.. hiszen volt az életemben egy Reform Óvoda korszak is. 
A rendezvényt követően is zajlott az élet találkoztam olyan  emberekkel akik elhivatottá váltak gyermekük érintettsége miatt egy másik téma iránt. Ilyen  SOHA TÖBBÉ NIKI is. Vele kapcsolatban vannak dolgok amiben nagyon szkeptikus vagyok, van amit elképzelhetőnek tartok. S van amit a saját bőrünkön tapasztalunk. Mint ember egy nagyon nyitott valaki. Izgalmas volt a vele való találkozás akkor mikor itt Kecskeméten járt előadni. 

Kis szünet következett... de az ötletek és a közös munka nem állt le a háttérben Stefivel és Judittal továbbra is közös terveket forgatunk magunkban. A közös témánkhoz kapcsolódva a szkepticizmusom és óvatosságom elővéve vettem fel a kapcsolatot Annával, akivel később egy rövid interjút is olvashattok. Anna meghívott vendége volt a Széchenyivárosi könyvtár baba klubjának, erről és róla majd itt. 

Az a megtiszteltetés ért, hogy egy a nézeteimhez, gondolkodás módomhoz közelálló csoport adminja lehetek. Nagy munka és nagy felelősség ugyanakkor a munkám elimserése is ez a feladat. 

Kezdek visszatérni a kedvenc témáimhoz, a táplálékallergiákhoz a tanodához, a gyerekhez, s közben lehetőségem van kitekintetni egy más a növényi étrenddel kapcsolatos világba. Innen fogom folyatni a mesélést és írást. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése