Blog

Bejelentkezés

Tibay Rózsa - ismertorvos.hu

2017. október 19., csütörtök

Új irányok lehetőségek.....

Dietetikusként a munkám sokrétű és néha nem egyszerű ezek között egyensúlyozni. Nehéz sokszor meghatározni magam. honnan is indultam miért és hová jutok valójában. sokszor mondtam nem akarok újra kezdeni, de az életem  GPS-e hozott sok újra tervezést. Kezdve ott, hogy elhagytam a szülő falum folytatva azzal,hogy egy másik városban kellett kapocslatokat karriert építeni. S még koránt sincs vége.


Most arról mesélnék milyen lehetőségeket hozott elém ez az ősz, a blog újjá élesztés. Mint minden ősszel idén is újra indult a közétkeztetős "karrierem" közös munkám egy vidéki intézménnyel. Emellé kaptam "ajándékba" egy másik kevésbé hálásat is. De csinálom,mert fontosak a gyereke azok akiket étkeztetünk. Nem tudom valójában milyen sikerrel megy mert igazi visszajelzésem nincs. De hamarosan lesz hiszen ismét vizitálok mindkét helyen.
S következnek az új dolgok. Már írtam Annáról akivel találkoztam és megismertem vagyis inkább jobban megismertem rajta keresztül egy újnak hitt, módot hozzátáplálási módszert a BLW-t . A módszerről Judittól hallottam először akivel úgy gondoltuk érdemes a témában összefogni és közöset alkotni. Judit nagyon alapos és hozzáértő ezért a vele való munka kapcsolat, Anna pedig mint kommunikációs téren is jártas ember tud inspirálni és új szemszöget mutatni a témára. Kettejük számomra nem üti egymást... amit az egyiktől tanultam az segít a másikat kritikusabban figyelni. Nekem ez így pont jó.

A nyáron az Előkén és előtte is sokszor foglakoztatott egy másik téma a vegán és vegetáriánus életmód. Életmód és nem csak étkezés. Ezért mikor megismertem a két Anikót akikről itt írtam sok új dolgot tanultam, örömmel vettem a nyitottságukat az én nyitottságomhoz. Megerősítettek abban,hogy ez az életmód nem ellentétes az általam tanultakkal, lehet jól is csinálni. S ekkor jött az életembe egy helyi kezdeményezés ahol hamarosan olvashattok tőlem rólam pár gondolatot a Magzsola.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése